48η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Πλούσιος θα είναι φέτος ο θεατρικός χειμώνας στο ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟΑ, που διανύει τον 48ο χρόνο συνεχούς πορείας. Η θεατρική περίοδος για τη ΣΤΟΑ ξεκινά στις 5 Οκτώβρη με τον Θανάση Παπαγεωργίου να ερμηνεύει για δεύτερη χρονιά τον συγκλονιστικό μονόλογο που έγραψε η Νάνση Τουμπακάρη “Εγώ, ο Μάρκος Βαμβακάρης” που πέρσι απετέλεσε […]

Γεννήθηκε στην Κόρινθο το 1953. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Βεάκη. Εμφανίζεται στο επαγγελματικό θέατρο από το 1980 στη ΣΤΟΑ και από τότε μέχρι το 2004 παίζει σε όλες της τις παραγωγές σαν βασικό στέλεχος. Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, τα ΔΗΠΕΘΕ Κομοτηνής, Αγρινίου, Λάρισας, Βέροιας, Κοζάνης, Ρούμελης και με πολλούς ιδιωτικούς θιάσους, σε […]

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΕΝΤΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ‘ΕΠΙΛΟΓΟΣ’  Διάβασα τυχαία πριν λίγες μέρες σε σημείωμα του φίλου θεατρικού συγγραφέα, Ανδρέα Φλουράκη, να αναφέρει πως έγραψε το πρώτο του θεατρικό έργο για το θέατρο ΣΤΟΑ, ερήμην του θεάτρου ΣΤΟΑ. Το ίδιο συνέβη και με εμένα. Το ίδιο […]

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΑΞΕΛΟΥ* ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΩΝ 45 ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΤΟΑΣ ΣΤΙΣ 16 ΓΕΝΑΡΗ ΤΟΥ 2016 Κυρίες και κύριοι, φίλες και φίλοι,   Δεν θέλω να πιστέψω ότι και έστω και μία ή ένας από εσάς πέρασε από έξω είδε φως και μπήκε στη Στοά. Τουναντίον πιστεύω ότι όλοι ή σχεδόν όλοι ήρθαμε εδώ σήμερα, […]

17 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΡΕΙΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ, ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΣΤΟΑΣ Η πρώτη μου επαφή με το θέατρο ΣΤΟΑ έγινε το 1980. Είχα μόλις τελειώσει τις σπουδές μου και οι ‘’Εσωτερικαί ειδήσεις’’ ήταν από τις πρώτες παραστάσεις που είδα κατεβαίνοντας στην Αθήνα. Πέρα από την παράσταση που με είχε ενθουσιάσει τότε, διατηρώ έντονη την εντύπωση του φουαγιέ […]

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟΑ  ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ                                                                        Mε λένε Kώστα Mποσταντζόγλου και είμαι ο πρεσβύτερος γυιoς του Mποστ. Είμαι γραφίστας. Αυτό το αναφέρω, για να σας γνωστοποιήσω εξ αρχής, πως δεν έχετε να κάνετε με κάποιον βαρύγδουπο ειδήμονα. Λογικά, θα ήμουν αναρμόδιος να μιλήσω για το νεοελληνικό θέατρο. Έτυχε όμως, τύχη αγαθή, να με […]